Jens Aagaard

Dyrlæge
jeg hedder Jens og har en bred interesse inden for smådyr; særligt synes jeg det er spændende at finde ud af, hvad kæledyr fejler og hvordan vi kan hjælpe dem. Det er nogle gange nærmest et slags ‘detektivarbejde’, fordi de jo ikke selv kan fortælle med ord, hvad der er galt og hvor det gør ondt. Her er vi – sammen med ejere – dyrenes ambassadører og talerør.
Jeg blev ansat i 2024. På det tidspunkt boede jeg i København. Men jeg stammer fra Jylland og havde et ønske om at flytte tilbage. Og jeg havde hørt rigtig meget godt om Randers Dyrehospital, både som arbejdsplads og at kunderne er rigtig søde, så da dyrehospitalet ønskede at ansætte en ekstra dyrlæge, valgte jeg at søge stillingen og er rigtig glad for at være her. Randers Dyrehospital er et stort sted og meget professionelt sted med mange muligheder – og alligevel er her en god ro, som kommer både medarbejdere, kæledyr og deres ejere til gode.
I min fritid dyrker jeg jagt, fiskeri og andre outdoor aktiviteter og løbeture bliver det også til.