Dyrlæge Majbritt Bisgaard endoskopiundersøgelser og endoskopikirurgi

Tillykke til vores dyrlæge Majbritt Bisgaard med sin nye uddannelse

Majbritt har bestået sin eksamen! Hun har modtaget sit certifikat i Endoscopy & Endosurgery GPCert(Endo), og det er vi virkelig stolte af.

Det er en kompliceret uddannelse, som tager lang tid, og Majbritt har knoklet. Hun bestod selvfølgelig i første forsøg, og Majbritt kan nu udføre både kikkertkirurgi og kikkertundersøgelser!

Det er også et tillykke til hele Randers Dyrehospital og vores patienter, fordi uddannelsen sikrer, at vi kan tilbyde endoskopi på yderst højt niveau. Det betyder, at vi kan tilbyde endnu flere muligheder for at hjælpe og behandle vores patienter bedst mulig.

Vi er glade for, at vi kan tilbyde vores personale på Randers Dyrehospital muligheder for at uddanne sig yderligere, og det vil vi gerne blive ved med.

Hvis du vil læse mere om vores forskellige muligheder inde for endoskopi, så klik her: https://randers-dyrehospital.dk/kikkertoperation/